Re: JESZCZE RAZ TV OUT

Autor: Marek Jamiołkowski (chanel_at_linux.arch.pan.wroc.pl)
Data: Fri 25 May 2001 - 10:48:33 MET DST

Witam!!!

Użytkownik Rafał <karaskiewicz_at_skrzynka.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9ejnor$kl5$1_at_news.tpi.pl...
> SORY CHODZILO MI O TO JAK PODLĄCZYĆ KOMPA DO KARTY TV OUT I JAKIM KABLEM
?

Po pierwsze nie krzycz prosze bo mnie glowa boli :-)
Po drugie nie napisales jakie jest to wyjscie TV ani jakie masz wejscia w
TV, dlatego bede zgadywal.
Jesli jest takie ladnie okragle z jedna dziurka po srodq, to jest to tzw.
'czincz' :-)
Bierzesz kabelek czincz-czincz i podpinasz do wejscia video w TV.
Tyle na ten temat.
Kabelek kosztuje max. 10zl i to okolo 2-3m
Niestety kanal na jakim TV odbierze sygnal z kompa musisz sobie znalesc sam,
no chyba ze masz w TV przelacznik TV/Video.

Pozdrawiam
Marek Jamiolkowski

// czy ja sie wreszcie doczekam tej kawy????