Re: Polskie czcionki a IE5.5

Autor: Marek Jamiołkowski (chanel_at_linux.arch.pan.wroc.pl)
Data: Fri 25 May 2001 - 10:38:05 MET DST

Witam!!!

Użytkownik <elwitjam_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:47b3.00000001.3b0a814f_at_newsgate.onet.pl...
> Cześć!
> Przepraszam, że na tej grupie, ale najczęściej tutaj otrzymuję trafne
> odpowiedzi, więc chyba się nie pogniewacie.
> Mam następujący problem: Na notebooku gdzie mam Win95 i IE 5.5 nie mam
polskich
> czcionek w przeglądarce. Dodam, że w edytorze Star Office czcionki są. W
> przeglądarce występuje tylko ó i nic poza tym. Jeżeli ktoś może mi pomóc,
będę
> wdzięczny.

No coz...
Moge tylko przypuszczac co sie dzieje...
Najprawdopodobniej StarOffice wlaczyl kodowanie czcionek na ISO a Windows
woli swoje kodowanie.
Jesli jest tak jak mi sie zdaje, wejdz w IE lub OE do widoq i pobaw sie
roznymi typami kodowania srodkowoeuropejskiego.

Pozdrawiam
Marek Jamiolkowski