Re: Linux i Win98 - pomóżcie !!!

Autor: Marcin Folek (kelof_at_home.com_!_)
Data: Fri 25 May 2001 - 09:41:50 MET DST

In article <slrn9grrfc.e6e.jenot_at_pc202.zke.com.pl>, "Jenot"
<jenot_at_mi5.org.uk> wrote:

> Oj, dobrze mówisz :))) a jak jeszcze w tym wątku przeczytałem, że jest
> wersja obsługująca długie nazwy, to już biegnę szukać.
chyba wszystko jest lepsze i wygodniejsze w obsludze od explorera:>
zreszta wc i tak najczesciej uzywalo sie do ftp i rozpakowywania plikow

> A wracając do linuxa, w najnowszym numerze L+ jest artykuł poświęcony
> file managerom. Jest z czego wybrać.
pewnie i jest.. ale i tak nic nie przebije mc:> konqueror i nautilus to
jakies bardziej pokrecone klony explorera.. ktore lacza jego najlepsze
cechy: stabilnosc, wydajnosc i wygode:)

--
Kelof -> cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming