Re: ... -= Nowa wersja player'a: XVid;-) v.1.3 =-

Autor: Vetch (vetch_at_magot.pl)
Data: Fri 25 May 2001 - 09:21:12 MET DST

Hej !

Użytkownik "Krzysztof Pawleta" <pawletak_at_poczta.onet.pl> napisał

> Wreszcie ściągnąłem:
> + widzę, że poprawiło się obciążenie procesora: już nie ma co sekundę
> skoków do 100%
tego aqrat nie poprawiałem.
Widocznie polepszył Ci się komputer ;-)
...lub ustawienia DivX Quality ;-)

> - jednak nadal obraz na pełnym ekranie nie za bardzo mi się podoba:
> a) czemu widzę pasek startu (w innych playerach go nie widać ~;-)
hmm... nie wiem - powinien znikać.

> b) jeżeli włączę "przeźroczyste napisy" to zaczynają one mrugać ;-(
- z reguły dzieje się tak, kiedy film odpalany jest z CD-ROM i jeszcze nie
wiem co jest tego przyczyną

> - zdaje mi się, czy napisy MUSZĄ być w tym samym katalogu co film?
powinny być - ale w konfiguracji można ustalić dodatkowy katalog napisów

> - szkoda, że XVid 1.3 jest samolubny w stosunku do Overlaya: jeżeli
włączę
> inną aplikację (BordTV, MoreTV) to mam pewny zwis wszystkich aplikacji
;-(
hm... dziwne - to akurat może być winą Windows Media Player'a, którego
kontrolkę używam.
Poza tym nigdy nie bawiłem się w tryb overlay - na Windows 2000 takie
sztuczki z reguły nie działają poprawnie.

--
---
Pozdrowienia