Re: KARTA GRAFIKI SPARKLE GF-2MX-400 z/bez TV 64MB OEM

Autor: Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl
Data: Fri 25 May 2001 - 08:17:02 MET DST

> masz moze link

linku nie znam ale podam Ci najwazniejsza czesc mojego testu :->

Kilku moich znajomych zapytac mnie co warto obecnie kupic - Geforce2 MX 32MB
SDRAM czy moze Geforce1 32MB DDR.

Cena karty opartej na Geforce1 DDR firmy Creative spad?a bardzo mocno i jest
obecnie tansza od markowych kart na Geforce2MX.

Postanowilem wiec porównac obydwa modele Geforce .

W tescie tym spróbuje rozwiazac ten dylemat:

I. Sprzet pomiarowy:

1. Procesor Duron 600Mhz pracujacy przy czestotliwosci 850Mhz (1.75V)

2. Plyta Glówna - Microstar K7Pro2 z biosem 2.2

3. Pamiec 196MB RAM PC133

4. Karty graficzne:

a) Leadtek Geforce 2 MX 32MB ; podkrecona do 195Mhz (rdzen) i 195Mhz (pamiec)

b) Creative Geforce1 DDR 32MB; podkrecona do 135Mhz (rdzen) i 340Mhz (pamiec)

5. Karta muzyczna Aopen Yamaha 744 Pro.

Podczas testowania w/w kart zastosowalem VIA Service Pack 4.28a , Direct X 8.0a
oraz sterowniki Nvidii 6.50.

Obydwie karty byly testowane pod Windows ME PL.

Wszystkie testy przeprowadzilem przy wylaczonej synchronizacji.

II. Wyniki

Opis:

1. MDK2 Demo (wlaczony Mipmaping , Triple Buffer i T&L)

2. Dagoth Moor Zoological Gardens (T&L)

3. Mercedes-Benz Truck Racing demo (ustawienia RivaTNT2/Geforce, wylaczona
muzyka 3D)

4. Crytek demo (T&L)

5. Quake 3 V1.17 (ustawienia HIGH)

Testowana gra