DMA problem

Autor: Rollo Tomasi (rollo_tomasi_at_kki.net.pl)
Data: Fri 25 May 2001 - 01:28:59 MET DST

Witam
Mam Fujitsu MPG3409AT, Win98SE i Via 4in1 4.31 (zainstalowane wszystkie
skladniki).
Problem w tym, ze nie moge wlaczyc DMA i system czasem zwalnia .
Gdy wlaczam DMA w Menadzer urzadzen/stacje dyskow to wyskakuje mi komunikat
o 'nieporzadanych efektach dla sprzetu' i po resecie nadal jest odchaczone.
Gdy uruchamiam DmaTool to zadna opcja nie jest aktywna.
Na IDE 1 master mam tego wlasnie Fujika na slavie fujika 10GB ATA33
Na IDE 2 master Cd rom slave : CDR/RW

rollo