Problemy z dyskiem po instalacji systemu

Autor: zygi (marcin.zygadlo_at_wp.pl)
Data: Fri 25 May 2001 - 00:00:51 MET DST

Cześć wszystkim
Ponieważ jestem nowy na grupie dyskusyjenj proszę o przychlne potraktowanie
moich potknięć i braku znajomiści zasad.

Mój problem jest następujący.
Mam dysk IBM 20GB UDMA/66.
Niedawno musiałem przeinstalować system. W tym celu sformatowałe partycję C
na dysku i zainstalowałem tam Windows 98SE pl.
Po uruchomieniu systemu widać jedynie dwie pierwsze partycję nie mam dostępu
do pozostałych dwóch.
Fdisk wykrywa cały dyskoraz partycje primary i extended i partycję logiczną
o wielkości 7005 MB, ale nie widzi poszczególnych partycji.
Jak uruchomić dwie pozostałe partycje bez utraty danych?
Będe wdzięczny za rozwiązanie mojego problemu.

na razie Zygi.