Re: Wentylator, zasilanie itp.

Autor: Domel (dgawlow_at_zly.kis.p.lodz.pl)
Data: Thu 24 May 2001 - 19:06:35 MET DST

Witam

Nie radze ci dokladac zadnego rozdzielacza do wyjscia na plycie, poniewaz
jesli jest 1 to znaczy ze wieksze obciazenie moze spowodowac uszkodzenie
plyty. Tak jak moj poprzednik uwazam ze lepiej jest zrobic sobie taka
przelotke do kabla wychodzacego bezposrednio z zasilacza.

pozdrawiam

Domel
P.S jesli chodzi o lodz to mozesz takie kabelki kupic na ul Piotrkowskiej w
firmie Imbar, albo na dowolnej gieldzie komputerowej(to sa groszowe sprawy)
a jak masz zaciecie to zrob je sobie sam

Uzytkownik "Mikolaj Kociorski" <yauokim_at_panda.bg.univ.gda.pl> napisal w
wiadomosci