Re: Uzytkownicy Radeona na SDRAM

Autor: Orient Men (orientmen_at_hotmail.com)
Data: Thu 24 May 2001 - 15:19:31 MET DST

"wojciech wu" <wojciech_at_inca.pl> wrote in message

> duza jest roznica w jakosci obrazu na TV miedzy Viperem i Raedonem?
nie wiem, bo nigdy nie dalo mi sie tego ustrojswa uruchomic (Viper)
pomimo zmian biosu do karty, instalowania roznych sterownikow,
programow itd., niemniej obraz z Radeona jest naprawde rewelacyjny
na monitorze czy tez TV a co najwazniejsze wyjscie dziala taka jak
powinno, czyli calkowicie bezproblemowo - po podlaczeniu Radeona
do TV nawet nie musisz przylaczac monitora, niezle nie :)

pozdrawiam
OM