Re: Uzytkownicy Radeona na SDRAM

Autor: Orient Men (orientmen_at_hotmail.com)
Data: Thu 24 May 2001 - 14:09:29 MET DST

"wojciech wu" <wojciech_at_inca.pl> wrote in message
> wlasnie nosze sie z zakupem karty Radeon 32 MB SDRAM +TV-OUT za okolo
> 540-560 zl.
> Zalezy mi na ogdalaniu DVD na telewizorze ale i pograc tez lubie.
> Czy ktos z was jej uzywa? Czy jest wolniejsza od geforca mx?
> Czy jest naprawde kiepska w 16 bit?
> Czytalem juz recenzje ten karty na www.pc.com.pl ale jestem ciekaw waszych
> opini na temat tej kart....

jest calkiem fajna, nie mialem kontaktu z MX-em (:o),
ale Radeon SDR spelnil me oczekiwania gdyz nie gram
czesto no i nie jestem uzalezniony od FPS-ow...
grafika w grach jest... no wlasnie trudno mi porownywac,
gdyz jak pisalem nie widzialem zadnego MX-a w akcji
ale jest naprawde bardzo ladnie ;), na predkosc tez
nie narzekam, nie wiem tez czy jest kiepska w 16bitach
bo mnie to po prostu nie interesuje
jesli idzie zas o ogladanie DVD to jest wybornie, a
obsluga TV po prostu wysmienita (poprzednio mialem
jedynie nieprzyjemnosc z Viperem 550 z pseudo TV-Out )

moja rekomendacja

pozdrawiam
Orient Men