Re: Uzytkownicy Radeona na SDRAM

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Thu 24 May 2001 - 14:16:01 MET DST

Witaj !

Ja poleciłem mojemu koledzie ATI RAdeona sdr :->

Ja sam miałem geforce2MX (teraz mam geforce1DDR) i z Geforce2MX byłem
średnio zadowolony.
Niby w benchmarkach szybka ale w grach zdażały się zbyt duże spadki
wydajnosci.
Na ATI RAdeonie jest juz lepiej (mniejsze wyniki w benchamrkach ale za to
tak w moim odczuciu mniejsze spadki wydajnosci w niektóych grach)

Ati oferuje naprawde bardzo dobrej jakości wyjście TV jak i jakosc obrazu na
monitorze.

Pozatym ATI jest bardziej zaawansowane technologicznie od Geforce.

Mysle że nie ma się nad czym zastanawiac :->

--
Pozdrawiam
Zbigniew Mączyński