Re: KARTA GRAFIKI SPARKLE GF-2MX-400 z/bez TV 64MB OEM

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Thu 24 May 2001 - 13:59:01 MET DST

> wiem ze zacza od podkrecania bo sam o tym pisze przeciez ;-)))
> ale czy badal na podkreconej to nie wiem bo tego nie napisal
> jak by to zorobil wykazal by sie kompletna amtorszczyzna

no to się wykazał ...
Bo na niepodkręconym Geforce2MX powinien miec w Quake3 w 1024x768x32bit
około 55fps
a ma 67 fps ... , to samo w MDK2 ...
Zobacz wyniki Geforce2MX Leadteka (są w tym teście) - to są włąśnie normalne
wyniki geforce2MX taktowanego 175/166Mhz ...

> zeby sie dowiedziec czy test porownawczy byl na podkreconych kartach czy
nie
> wysylam do niego maila i zobaczymy czy jak byl przeprowadzony test
> sam jestem ciekaw jak dostane odpowiedz napewno Ci ja przesle

Nie muszisz ...
Mam podobny spzret do tego co ten gościu testował i miałem geforce2MX więc
wyniki uzyskiwane porzez ta karte nie sa mi obce ...

Jakiś czas temu testowałem geforce2MX vs Geforce1DDR i geforce2MX vs
Geforce2GTS ....
Testy powinny byc tez w sieci ...
Ale tam wszystko było popodkrecane :->

--