Re: KARTA GRAFIKI SPARKLE GF-2MX-400 z/bez TV 64MB OEM

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Thu 24 May 2001 - 13:12:59 MET DST

> mozliwe trza by sie autora spytac
> ale wtedy nie byl by obiektywny moze zlecili mu te testy Leadtek
> poraz pierwszy czytalem testy na tym serwisie wiec nie wiem jakie oni
> tam maja zwyczaje ;-)

widac kiepsko przeczytałęś ...
Przeciez napisał na poczatku że odrazu podkręcił ...

> powinieneś

Przeczytaj dokłądnie tamten artykuł.
Tak sie dobrze składa że miałem poprzednio Geforce2MX a teraz geforce1DDR.
Wyniki więc dokłądnie pamiętam bo i moja poprzednia karta Leadtek Winfast
geforce2MX była podobnie podkręcona 195/195Mhz ...

> no ale z tym to do autora testu a nie do mnie poszukaj maila do nie go i
wal
> z tym do niego

po co ?

Przeciez gośc na samym początku napisał że badał na podkręconej i porównuje
do innych nie podkręconych ...

--
Pozdrawiam
Zbigniew Mączyński