regulacja glosnosci a internet

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 24 May 2001 - 12:02:58 MET DST

FUT: pl.comp.os.ms-windows.win9x;

witam!

zainstalowalem sobie TinyPersonalFirewall i teraz sie zastanawiam na co mam
systemowi zezwolic a na co nie; i tak: win98 sobie stoi; zastanawiam sie,
czy to normalne, ze do internetu probuja sie dopchac nastepujace aplikacje
;))

1. Regulacja Glosnoci; probowala mi wyjsc na UDP; nie spisalem na jaki IP;

2. RNAAPP; Aplikacja Dial Up Netw; tez sie chciala po UDP wydostac; IP j/w;

po kiego grzyba aplikacje win98 przesylaja cos po internecie; dla mnie jest
to dziwne; czy ktos moze mi to wyjasnic, moze zaproponowac odpowiedniego
FUTa lub adres www'

dziekuje

FUT: pl.comp.os.ms-windows.win9x;

pozdrawiam