GeForce TwinView

Autor: R. (rambler__at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 24 May 2001 - 12:49:54 MET DST

Nie mam zakładki TwinView w ustawieniach,
karta jest podpięta do MAGNETOWIDU a dopiero z niego sygnał "idzie"
do TV po euro. Obraz jest na TV ale jest jakby "prawą częścią ekranu
(ale tapeta Windowsa jest cała). Nie mam możliwości w tej chwili podpiąć

karty bezpośrednio do TV. Czy brak opcji TwinView w ustawieniach
jest tym spowodowane (karta---> video, zamiast karta--->Tv)?
Gdzie w ustawieniach powinno być to TwinView?
(magnetowid jest włączony podczas startu kompa.)
R.