Re: A7V133 i dyski

Autor: oscarek (oscarek_at_meritus.pl)
Data: Thu 24 May 2001 - 11:54:12 MET DST

"Waldeusz" <woczko_at_kki.net.pl> wrote in message
> Jak wszystkim posiadaczom wiadomo
> plyta ta ma dwa kontrolery
> Utra ATA100 i klasyczny
>
> Do UATA 100 primary master podlaczony dysk z systemem
>
> Do drugiego kontrolera
> primary master - DVD
> primary slave - dysk (staruszek w kieszeni)
>
> No i dlaczego w takim ukladzie komp nie chce wystartowac
> pomimo roznych ustawien w bios (boot)
> Uparcie szuka systemu nie wiadomo gdzie olewajac UATA100

Nie wiem czy to ci pomoze.. ale na Abit BE6-II z kontrolerem ATA 66 nie
startowal z dysku podlaczonego do ATA 66 jesli byl jakis dysk na IDE z South
Bridge-a
Sproboj odpiac dysk 'staruszek' i powinien wystartowac..
BTW to ten ATA-100 jest traktowany tak jakby to byl kontroler SCSI...
good luck

oscarek