Linux i Win98 - pomóżcie !!!

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Thu 24 May 2001 - 07:45:23 MET DST

Witam !

Wczoraj zainstalowałem sobie na osobnym dysku Linuxa Redhata 7.0.
Na pierwszym dysku mam zainstalowanego win98se.

Oto moje pytania i problemy ...

1. Jakiego polecanie bootmanagera (aby był do wyboru albo win98se z
pierwszego HDD albo Linux z drugiego HDD do wyboru) no i gdzie go mozna
zciąnąć ?
Próbowałem używac BootMagaica z pakietu PartitionMagic 6.0 ale niestety
linux nie bootował się prawidłowo (zawieszał się )
2. Jaki polecacie program do odtwarzania Mp3 pod Linuxa ?
3. Czy jest jakiś program typu Windows Commander pod Linuxa ?

Pilne !

--
Pozdrawiam
Zbigniew Mączyński