TVout + monitor

Autor: Maciek Mystkowski (mattm_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 24 May 2001 - 01:07:17 MET DST

Mam do Was pytanko bo jestem troche zielony jesli chodzi o podlaczanie TV do
kompa. Mianowicie dzisiaj (to jest juz wczoraj) dotarl do mnie mogul TV
IN/OUT do Elsy Gladiac GF2GTS. Zalozyle to cudo na karte, odpalilem maszynke
i zaczalem sie z tym uzerac. To ze TV In dziala tylko na Win9x to szczegol
(przynajmniej tak wynika z instrukcji), w koncu moge wywalic win2k choc z
duzym zalem. Najbardziej mnie interesuje czy jest mozliwosc puszczenia
obrazu na TV i jednoczesne ogladanie go na monitorze, ewentualnie cos w
stylu opcji DVDmax z Matroxa G4xx Dualhead - film na telewizorku a na
monitorze zwykly pulpit windozowy ? Moze jest mi potrzebny do tego jakis
soft poza opcjami wbudowanymi w stery GTS'a ?
System to:
Asus P3V4X, PIII 750_at_930, 320 MB Ram, Elsa Gladiac GF2GTS + TV in/out,
SBLive i inny badziev

Pozdrawiam
Maciek