podkrecanie

Autor: dworake (dworake_at_poczta.fm)
Data: Wed 23 May 2001 - 22:08:26 MET DST

Mam jedno proste pytanie do osob ktore podkrecaja procki:
-czy zdazylo sie wam ze podkrecony procek ktory chodzil stabilnie zaluzmy
przez dwa miechy pewnego dnia sie nie odpalil czyli zdechl?( temp. w normie)

Bardzo mnie to interesuje gdyz mam podkreconego 366_at_550 na 2.10 przez dwa
tygodnie a obecnie za 1 miesiac bede zakladal stale loncze.Tak wiec stale
zlonzce to duzy wydattek a nie chcialbym zeby jeszce mi proc padl...

p.s.
uzywam jeszcze CPUIDLE 5.8 ktory dodatkowo schladza proca.....