Re: ciekawostka z pomiarem wiatraczka

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Wed 23 May 2001 - 21:39:30 MET DST

Hi,

"Michał" wrote:

> nie pisałem o sterownikach tylko o poprawkach wiec czytaj uwaznie i nie
> gryzmol

To co powiesz na to, że VIA 4in1 to nie żadne poprawki, jak
sugerujesz, a tylko sterowniki obsługujące rozbudowane funkcje
chipsetu, które to standardowo nie są obsługiwane przez Windows
(zresztą nie wiadomo dlaczego)?

> dowody sa od uzytkownikow powyzej, (nie działajacy tuner tv, itp.)

To ciekawe, bo ja mam płytę na VIA MVP3 zapakowaną różniastym sprzętem
(w tym tunerem TV) i po prawidłowym skonfigurowaniu działa wszystko
idealnie. Zresztą tak samo jak na innych komputerach z innymi
chipsetami (Intel, SiS, National Semiconductor). Chipset nie
ma bardzo dużego znaczenia jeśli chodzi o stabilność i kompaty-
bilność. Bardziej liczą się wiedza i kwalifikacje osoby konfiguru-
jącej komputer. Jeśli ktoś nie posiada jednego i drugiego, zapraszam
do mnie -- chętnie zarobię na swojej wiedzy.

Z konfiguracją płyt z chipsetami Intela też są problemy, co widać
choćby na tej grupie. Nie zauważyłeś?

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |