USB

Autor: Paweł (braszek_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 23 May 2001 - 21:36:52 MET DST

    Mam komputer Celeron 400 i płytę ATX (ni wiem jakiej firmy) z wejściami
USB. Kupiłem skaner USB. W instrukcji skanera pisze ze po włozeniu kabla do
portu usb pojai sie komunikat ktory rozpocznie instalacje skanera w WIN98 a
taki wlasnie posiadam. U mnie po wlozeniu kabla do portu nie wyswietla sie
zaden komunikat. Moj kolega ma taki sam skaner i u niego instalacja sie
powiodla w ten wlasnie sposob. Jak zainstalowac ten skaner? Płyta obsługuje
usb.
prosze o pomoc
pawel