Re: pytanie o glosnosc twardzieli

Autor: phenomen (thee-majesty_at_space.pl)
Data: Wed 23 May 2001 - 20:39:56 MET DST

>Quantum i Fujitsu zazwyczaj były bardzo ciche w obrotach i przeciętne
>w pracy głowicami.

mnie rowniez oczywiscie interesuje jedynie halas w stanie spoczynku...
dlatego szukam najcichszych wlasnie w tej dziedzinie... jesli nie beda
tak duze jak 60giga... to dopuszczam tez rozwiazanie typu 2x40 giga...
o ile to nie wyjdzie na to samo :(
na domiar zlego do tego jest jeszcze cedek, a takze calkiem niedlugo
bedzie nagrywarka.... a to wszystko na msi k7turbo, boje sie ze cos
nie wytrzyma :(

przymierzam sie do ibma 60GXP - 60giga... ktos pisal cos o trybie
"silent".... ale juz nie pamietam czy to napewno przy ibmie...

  __
         massif