Re: jakie najszybsze sterowniki pod TNT2

Autor: raku (raku_at_prz-rzeszow.pl)
Data: Wed 23 May 2001 - 20:24:28 MET DST

> Detonator ja mam 7.52 a jest już chyba 8

czytales pytanie? te detki sa raczej dobre dla geforce - gdy zainstalowalem
je, wydajnosc, choc nieznacznie, ale spadla

u mnie (Diamond V770 - TNT2) najlepiej chodza drivery Diamonda oparte na
detonatorach 3.68 (choc odrobine starsze z oryginalnej plyty dolaczonej do
karty byly o 1-2% wydajniejsze - mierzone w 3D Mark 99 Max).
Drivery Fachmana sa podobno lepsze, ale nie chodza za bardzo na mojej
karcie - ale polecam.

raku