Re: LAN na plycie, driver Davicom - problemy, problemy, problemy help

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 23 May 2001 - 20:07:23 MET DST

> No coz... w jednej firm ktoe obsluguje tez jest siec na tym badziewiu i tez
> troche z tym walczylem.

wspolczuje

> Co mi sie udalo zrobic?
> Wzialem z firmy w ktorej byl zaqpione komputery najswiezsze drivery na
> plytce (dostarczane z plytami glownymi - nie z Internetu)
> i zainstalowalem.

Drajwery sciagnalem z internetu.
Dm9pci, Dm9pci.lan, Dm9pci.ldi z data 00.03.09
Jezeli masz nowsze to powiedz skad moge je sciagnac.

> Wszystko ladnie biega oprocz tego, ze te karty raczej nie wspolpracuja z
> zadnymi innymi oprocz PCMCIowych Xircom'ow :-/
> Sprawdzalem z kilkoma Realtekami i 3Comem...
> Jednym slowem gowienko na mientko :-)

Wlasnie to mnie spotkalo, ze transfer z kompa Davicomem na kompa ze stara karta
ISO 10 Mb byl blyskawiczny, a w druga strone wolny jak zolw i co jakis czas
gada, ze sieci nie ma ;-(
Te plyty w pecetach sprzedawal Adax i Perfectus w ilosciach duzych.
Mysle ze to wina sterownikow, bo inaczej by ludzie oddali te wszystkie kompy.

> Gdyby nie to ze wymiana sieciowek we wszystkich kompach w firmie to
> kosztowna sprawa, dawno juz bym to zrobil.
> Jak Nie pojda Ci te karty - wylacz je w BIOSie i wsadz jakies normalne.

Ale wlasnie sie uparlem ze chce miec pecety z lanem na plycie, aby nie krecic
srubkami
i poza tym mam malo slotow.
Zatem chocbym rok mial na to poswiecic i pozwac producenta plyt z lanem do sadu
to sie nie poddam ;-)
Ostatecznie oddam pecet Adaxowi.
Dzieki za slowa wsparcia.
Jacek