Re: Jaki dysk 40 GB 5400 rpm?

Autor: Daro (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 23 May 2001 - 20:14:27 MET DST

> bardzo dobry - wez ten na olejowych lozyskach - bezglosne ponoc

O o ile sie nie myle (interesowalem sie tym jak kupowalem twardziela),
starsze Fujitsu byly na oleju i "nieoleju". Nowe, o pojemnosci taleza 20GB
sa robione wylacznie na oleju. Mowa o tych 5400rpm, jak jest z szybszymi -
nie wiem. Dlatego tez Fujitsu 40GB (2 taleze po 20GB) jest tylko na
lozyskach olejowych. Jego plusem jest tez 2MB cache.
Mam takowy od prawie 6 miesiecy i dziala jak zloto.

Polecam

DW