Problem z FIC VL-601

Autor: Mirosław Moczyróg (mirekm_at_post.pl)
Data: Wed 23 May 2001 - 19:51:12 MET DST

Witam,

Sąsiad przyniósł do mnie świeżo złożony komputer na zabytkowej już
płycie FIC VL-601 ver. 1.1. Plyta byla oryginalnie projektowana pod PII
do 333MHz, obecnie jest na niej C366. Problem polega na ty, że całość
chodzi okrutnie wolno, np. Windows instaluje się grubo ponad półtorej
godziny. Próbowałem przeprogramować bios tej płyty, ale napotkałem na
poważne problemy. Kość biosu to MX28F2..., program do flashowania
uparcie wykrywa SST29EE020, niezalenie od ustawienia zworek na płycie, i
odmawia dalszej współpracy. Co zrobić ? Może ktoś to już przerabiał ?

pozdrawiam,

mirek