podczas otwierania witryn wyskakuja bledy

Autor: Lech (lechl_at_poczta.fm)
Data: Wed 23 May 2001 - 18:31:08 MET DST

Witam,

Nie orientujecie sie co moze powodowac bledy pojawiajace sie
czasami podczas otwierania witryn: "Wystapil blad w czasie
wykonywania, czy chcesz debugowac? Wiersz: xxx Oczekiwano xxx ?"?
Kilka razy pojawialo sie to przy otwieraniu np. stron onet.pl,
takze nie sa to raczej na pewno rzeczywiste bledy na stronach.
Dzieja sie rowniez inne rzeczy, np. gdy mam otwartych kilka
programow i chce otworzyc jakas wiadomosc w Outlook Express
pojawia sie "nie mozna otworzyc tej wiadomosci. Za malo pamieci",
a mam 128 MB. Pamiec testowalem i program nic wykryl. Czy mimo
tego pamiec moze byc uszkodzona?

Pozdrawiam,
Lech