Re: matrox czy geforce?

Autor: Edwardek (edwardek_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 23 May 2001 - 18:02:04 MET DST

wierz mi: moje zamiary sa dokladnie takie jak Twoje.
Tez tylko Matrox i Matrox - mialem przez miesiac w domu
na testach - wszystko super, ale jednak cos mi w nim nie gra.
Jest ogolnie niedopracowany - same stery sa nie najlepsze.
Jak wlaczysz DualHead to go juz nie wylaczysz - musisz
przeinstalowac stery. Poza tym firma Matrox wydaje teraz
G550, wiec o G450 pewnie zapomni. Poza tym mialem
z nim troche klopotow sprzetowych. No i duzo gorszy
obraz na TV od "zwyklego" WinFast'a 2MX

Poczytaj o GeForce 2MX firmy WinFast Leadtek DH Pro...
.... to jest dobra alternatywa.