Re: Skanery A4 raz jeszcze (!)

Autor: Michał (mzabiegly_at_wp.pl)
Data: Wed 23 May 2001 - 17:30:52 MET DST

Użytkownik "Straits" <serwis_at_futuro.pl> napisał w wiadomości
> skaner to proponuję poczytać trochę na stronie CHIP'a, albo PCWK w
testach.
> Jakiś rok temu ten model zdobył najlepsze noty dla skanerów domowych
----------
tez proponuje ta lekture i z gory informuje ze w czołówkach jest wiele
modeli Agfy, sam mam od 3 miesiecy Agfe SnapScan e20 i jestem z niej bardzo
zadowolony (szybka i bardzo dobrej jakosci skany a do tego az 4 płyty z
pełnymi wersjami oprogramowania i bardzo inteligentny interfejs obsługi)
A do plustekow tez nie mam zaufania z tego wzgledu ze firma ta ma bardzo
agresywna kampanie reklamowa a wcale jej skanery nie sa takie rewelacyjne
jak to reklamuja. Ich "pixel by pixel" jest za bardzo wyolbrzymiony a
elementy 3d skanuje nie tylko plustek ale kazdy skaner na układach ccd. Agfa
nie chwali tego a jakosciowo bije plusteka o głowe.
Ja polecam Agfe.
Pozdrawiam, Michał
www.oldcomp.3d.pl