Re: ciekawostka z pomiarem wiatraczka

Autor: mac_at_tygodnik.pl
Data: Wed 23 May 2001 - 16:51:54 MET DST

> hi hi hi - czemu sprzedales ? nagonka na abita a tu soltek (abit dziala
> znakomicie ZERO problema jak narazie )

Znudzilo mi sie juz kombinowanie i dobieranie sterownikow, ktore pozwolilyby
mi w koncu na stabilna prace bez obaw, ze jak bede cos konkretnego
wykonywal, to mi komp zwisnie. Na poczatku mialem problemy z ciaglym
wywalaniem divx-ow. Ok, zamieszalem, udalo sie. Ciezko mi bylo zmusic mojego
Matroxa G400 do stabilnej pracy -3dmark lubil sie zahaczyc. No, pomoglo
troche zwolnienie agp do 2x. Ale mimo wszystko np Quake3 sie dal
zainstalowac, ale uruchomic to juz nie... Zreszta to mnie nie wzruszalo, bo
giercmanem nie jestem. Jednak dobijaly mnie zwisy w zupelnie nieoczekiwanych
momentach - np. podczas przeciagania folderow i przygotowywania do nagrania
plytki CD. Przeciagam foldery z duza zawartoscia malych plikow i ciach -
system stoi - tylko hard reset zostaje. Takie bzdurne zwisy zdarzaly sie
niezbyt czesto, ale potrafily doprowadzic mnie do... No a poprzednio
pracowalem na celerku 566 i BX Masterze i bylo super.
No wiec uwazam, ze procki AMD sa naprawde swietne i maja ekstra wydajnosc,
ale nie chce w moim domu widziec na plycie glownej napisu VIA (szczegolnie
po tym, kiedy okazalo sie ze mostek 686B ma buga). Mam na dodatek SB Live'a
i wiem, ze wyszly juz rozne latki do chipsetu VIA m.in. poprawiajace prace z
ta karta, ale mi sie juz znudzilo kombinowanie i szukanie zestawu
sterownikow do wszystkiego tak, zeby w koncu miec swiety spokoj i stabilna
prace. A... mialem problem z zawieszaniem sie podczas wchodzenia do ustawien
drukarki HP930C spod Photoshopa. Mialem... bo po zmianie plyty na asusa
cusl2-c i procka na PIII733 juz tego problemu nie mam. Czyzby kolejny
sterownik (do HP), ktory nie lubi chipsetu VIA?...

Aha - nikogo nie chce tu przekonywac co jest lepsze: Intel czy AMD. Ja
podjalem taka decyzje a nie inna i juz. Wiem, ze wiele zestawow z AMD i VIA
dziala super i nie bede z tym polemizowal. Jak ktos chce miec AMD, to niech
kupuje AMD. Ja jestem zadowolony, ze wrocilem do Intela i to tyle.

pozdrawiam wszystkich
mac