Re: karta Video Square z układem ATI RAGE 128, 32MB SDRAM

Autor: darbakan_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 23 May 2001 - 15:55:48 MET DST

Witaj

Co do tej konkretnej karty to się nie wypowiem. Proponowałbym normalną kartę z
Rage 128 lub 128 pro np. Xpert 2000 z 16 MB RAM.
Filmy MPEG-2, a tym bardziej DivX płynnie się odtwarzają już przy P2/233.
Mogę natomiast wypowiedzieć się na temat Komputronika:

W ofercie mają kontroler IDE UDMA-66, który oferują jako IDE UDMA-100 !!!
Pozdrawiam.