Re: matrox czy geforce?

Autor: felix (felix4_at_kki.net.pl)
Data: Wed 23 May 2001 - 13:27:58 MET DST

> Proponuje zakup Matroxa G450 lub ATI Radeona SDR.
>
> Matrox ma trochę wyższą jakośc obrazu od ATI , a niską wydajnośc w grach.
> ATI natomiast ma trochę gorszy obraz od MAtroxa ale za to wydajnośc w 3D
> jest wyższa niż u Matroxa.

Od lat używałem wyłącznie Matrox'ów (G-200, G-400 i G-400 MAX - głównie dla
jakości obrazu i funkcji DualHead) ale ostatnio zmieniłem na ATI Radeon VE
( za 440 zł) - REWELACJA!!!. Jakość obrazu porównywalna z matrox'em, bardzo
dobre oprogramowanie, ma DualHead (nawet wygodniejsza obsługa niż w karcie
Matrox'a) natomiast wydajność w 3D dwa razy większa od Matrox'a G-450 DH
32MB DDR. Gorąco polecam !