CD-RW UDF1.50 a odczyt pod W98SE

Autor: artpen (artpen_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 23 May 2001 - 13:28:15 MET DST

Sformatowałem płytkę CD-RW programem InCD w formacie UDF1.50.
Wszystko fajnie tylko pod Windows 98 SE na zwykłym czytniku widać tylko
etykietę dysku Cd (mimo że nazwałem dysk "Artur"), zawartość płtyki jest
pusta.
Pod Widnows'em 2000 nie ma problemu. Płytka jest odtwarzana tak jak ją
nagrałem.
Sprzęt na obu kompach jest taki sam więc myślę że to kwestia softu.
Proszę Was o podpowiedź jak odczytać płytkę pod W98SE

--
Pozdrawiam
Artur