Re: Czarnobyl!!!!

Autor: Agnieszka (agnes-s_at_mail.go2.pl)
Data: Wed 23 May 2001 - 13:02:59 MET DST

W artykule <9eemrg$p0m$1_at_news.onet.pl>, sloma napisał(a):

|Ludzie,leczenie nic tu nie da.Jest to wirus ktory reinfekuje wyleczone
|pliki.Jedyne wyjscie to sformatowanie dyskow zanim si spier... plyte glowna
|i nic innego tu nie poradzisz.

 a jesli juz padnie plyta :) to jest ona do wywalenia czy mozna ja jakos
 uratowac? Zaznaczam ze przy starcie kompa nic sie nie zglasz. Mrugna
 diody na klawiaturze i na obudowie konpa i to wszystko. Nawet monitor
 sie nie zglasza tzn k.graficzna. A plyta dostaje napiecie bo proca, RAM i
 grafika sie grzeja. Ze smutkiem musze stwierdzic, ze padly mi tak dwie plyty.