Re: BX + PC100 + PC133

Autor: Sieger (sieger_at_kki.net.pl)
Data: Wed 23 May 2001 - 10:47:56 MET DST

Użytkownik "Sieger" <sieger_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> Jutro zamierzam dokupic dimm 128MB, ale we wszystkich cennikach
> maja tylko PC133. W tej chwili mam 128MB i 32MB PC100 na BH6.
> chodzacych z P3-800/100. Czy dolozenie pamieci PC 133 nie spowoduje
> jakichs zklucen w pracy, teoretycznie nie powinno, ale jestem ciekawy jak
> wyglada to w praktyce, bo sprzedawca raczej mi nie przyjmie zwrotu
> w razie klopotow.

Juz kupilem i jest wszystko w porzadku, ruszylo od zaraz. Zastanawiam sie
jakby wymusic na pamieci duzy ruch, aby ja potestowac. Zaladowalem
wszystkie duze pakiety jakie mam + duze macierze w matlabie, dzialalo
bez problemu, ale duza czesc danych weszla w wirtuala, wiec samej pamieci,
az tak nie dusilem. Jeszcze jedno pytanko gdzie mozna sciagnac najnowsza
SiSandre dzialajaca z w2000?

Adi