Re: Drugi hdd - problem

Autor: Pawel Boguszewski (pmbogusz_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 23 May 2001 - 10:24:39 MET DST

Peter Wolf wrote:

> Witam,
> Włożyłem do kieszeni starego Caviar'a 2Gb - jako przenośny.
[cut]
Jezeli dysk jest widoczny w biosie, a nie widzi go winda to problem z
winda - moze pomoze przeinstalowanie sterownikow IDE
Jak dysku nie ma w biosie, to nic dziwnego, ze winda czasem go widzi a
czasem nie. To moze byc rowniez wina kieszonki. U mnie po 2 latach
codziennego korzystania padaja kieszonki adaxa - bios zle rozpoznaje
dysk, trzeba pare razy wcisnac szufladke w kieszen, etc.
Generalnie znienawidzilem kawiary za ich rozne zezworkowanie w trybach
single-master
Co do predkosci rozpedziania HDD, to nigdy nie mialem z tym proglemu (od
40MB no name do dzisiejszych mastodontow)

--
Pozdrowionka
Pawel Boguszewski