Re: Wentylator na celerona ????

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 23 May 2001 - 07:56:28 MET DST

> Witam
>
> kupilam 2 tyg temu wiatrak na celeronka 400, bo pierwszy zaczal warczec,
>
> po 2 dniach nowy tez zaczal wyc, poszlam do sklepu i wymienilam na drugi
> taki sam, po tygodniu nowy znowu zaczal buczec, w koncu doplacilam 10 zl i
> kupilam wentylator "BEST COOLER" (lacznie kosztuje 35 zl), pochodzil pol
> dnia i znow to samo - zostal wymieniony na nowy , nowy po 30 minutach -
> znowu to samo :-)
>
> mam tego dosc, mozecie polecic jaki porzadny wentylator na rocka- w miare
> tani?

> [...]
Dwa tygodnie temu kupiłem 2 coolery do płyty dual (Abit BP6). Wcześniej miałem
radiator o wysokości 1-1,5 cm tragedia procek chodzil max na 525 ale się grzal
i system był niestabilny więć koleś namierzył zajebi... coolery optymalizowane
pod AMD Duro i Athlon (procki te dość mocno się grzeją). Cena jednego to 38
PLN. Bardzo fajne sam wentylator bardzo wygodnie się ściąga z radiatora
(łatwość wymiany w przyszłości samego wetyloatorka). A jakie były kożyści
użytkowe:
Temp spadła o ponad 20'C!!!!!!!!!!!!!!!! przy 100% obciążeniu procka
Procka mogę podkręcić do 609 MHz (ale jeszcze nie bawiłem się z PCI i AGP,
ponadto nic nie odłączałem od kompa - bo penie któreś z użądzeń powodowało
wieszanie) Poimo takiego kręcenia temp. nie przekreczała 45'C.
Obecnie komp chodzi bez jakichkolwiek problemów na 574 MHz przy temp ok.40'C.
Niestety jest ciut głościejszy o poprzednika ale głos który wydobywa się z
niego to szum przepływającego powietrza (minimalnie slyszalne przy otwartej
obudowie). Przy zamkniętej obudowie szum calkowićie znika a nawet i temp procka
spada o 1'C.
Coolery były kupione w Gdańsku.
Jeśli jest to dla ciebie daleko mogę kupić i wysłać.
adadur