Re: Re:... -= Nowa wersja player'a: XVid;-) v.1.3 =-

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 23 May 2001 - 07:39:37 MET DST

> uwzględnię
> >
> Bylo by fajnie. Najbardziej mi brakuje tego autostartu i samozamykania
> się programu po zakończeniu filmu. Reszta może jeszcze poczekać ;)
>
> Wonder

Autostart oczywiście ale z możliwością wyłączenia tej opcji.
Nie wiem czy już pisałem ale pochwalam to że podczas odtwarzania filmu kiedy
chcemy wejść do ustawień film sam zatrzymuje się - eliminuje to9 konieczność
cofania filmu kiedy zmieniamy drobne ustawienia w czasie oglądania.
Pozatym dzisuaj zabiorę do domu wersją 1.3 więc cosik tam potestuję.
adadur