który codec divX'a?

Autor: tramer (tramer_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 23 May 2001 - 07:21:46 MET DST

witam.

może NTG, a może nie - sorry więc na wszelki wypadek. sprawa wygląda tak:
niekóre filmy mi się odtwarzają do innych zaś MP próbuje ściągać codec-
>ściąga go(mpeg4 codec)->po czym twierdzi że ma załadowany codec ale i tak
nie może odtworzyć :-/ mam zainstalowany codec 3.2.220 beta w systemie - i
odtwarza się 90% filmów. jednak teraz muszę obejrzeć jeden z tych 10%
wbudowany w WC odtwarzecz wyświetla przynajmniej że nie ma decompresora
'vids:MP43'. który więc konkretnie jest mi potrzebny?

--
..~~[cya].tramer.[sorry, no bonus...]
~-->> CS AkA: [WRR]THRaK "-0->" <<--~