Re: wentylator i takie tam..

Autor: Kamil Dziobek vel Turbos, Wiecznie zywy! (turbos5_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 23 May 2001 - 02:22:39 MET DST

Witam pana Radka

> Nie znam niestety ATrendów. Ustawienia napięcia masz jako zworki czy
> opcje w BIOSie? Jeœli zworki, możesz podać ich ustawienia dla kilku
> napięć?

Mam zworki (nie zwrotki) 2,2; 2,8; 2,9; 3,2; 3,3; 3,5V
Na procu jest takie coœ; 2,2 Core 3,3V. Czy to jest jego min i max
napięcie?

Więc tak. Napięcie miałem stałe 2,2V i proca mam 333Mhz. Próbowałem na
3,5 x 100 i
system siada, czasami od razu, a czasami po godzinie.
3x 112 - -nawet się nie uruchamia.
2,5 x 112 - też się nie uruchamia.
Mam rozumieć, że ten sprzęt nie działa na 112? A może zwiększyć napięcie
z 2,2 do
2,8W?, pozdrawiam

ps; mam AFR