gdzie o kartach dzwiekowych i graficznych;

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 22 May 2001 - 22:46:46 MET DST

witam!

czy poza papierowymi wydaniami Chipa znacie jakies miejsce w Sieci, gdzie
znajde odpowiednie opisy? sam szukalem, ale wyskakuja mi glownie sklepy
komputerowe, a oni sie nie bardzo chwala; z kolei bieganie po stronach
producentow to zajmuje duzo modemowego czasu;

interesuja mnie informacje n/t ilosci niezaleznych wejsc na karcie
dzwiekowej od wnetrza obudowy - konfigurowalnych z miksera; i jednoczesnie
niezaleznych wyjsc do wnetrza obudowy; czy nowe karty maja niezalezna
regulacje glosnosci na kazdym wyjsciu? zalozmy ze karta ma dwa takie
wyjscia;

przy okazji jesli macie pod reka dobry serwis www, na ktorym poczytam sobie
o kartach graficznych PCI, to podajcie ;))) potrzebuje takiej tabelki z
zestawieniem co sie w ogole wydalo na to zlacze;

pozdrawiam;

--
adas; podolany_at_go2.pl
jestem tylko kretynskim modemiarzem