Re: NVIDI'e są wadliwe ?

Autor: Marek Szopinski (mssoft_at_mssoft.com.pl)
Data: Tue 22 May 2001 - 21:00:25 MET DST

> Przczyn moze byc pare:
> -ustawione AGP4x

Przełączyłem mojego Asusa na AGPx2 i nic.

> -wina sterownikow --> jakie masz zainstalowane?

W tej chwili najnowsze. Poprzednio oryginalne. Poza tym "miałem" ponieważ
karta powędrowała do śmietnika. Posadziłem, jak wcześniej pisałem, Matroxa
G450DH i już drugi dzień nie mam problemów! Idę się upić. :)) Wychodząc na
zakupy zostawiłem aktywny screensaver, żeby zobaczyć, czy się zatnie.
Wróciłem, a on nadal działa!

> -fast writes w BIOSie

Sprawdziłem wszelkie tryby. Spowolniłem nawet zegar.

> - przy plytach VIA - service packi

Bez nich działo się dużo w Me, oj dużo. :)) Zazwyczaj na niebiesko.

> - (nie)przydzielenie przrwania w BOISIe

??? To się samo powinno dziać. Wywaliłem nawet wszystkie karty z komputera,
aby nie miało co się wzajemnie gryźć. Wyłączyłem też akcelerację sprzętową
grafiki.