Re: HP 930C

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 22 May 2001 - 18:52:32 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> napisał w wiadomości news:3B0A806C.99E52F4A_at_iname.com...
> Hi,

> Tylko czy można tam pozostawić ciśnienie atmosferyczne? Raz
> wepchnąłem tę kulkę, nabój gwałtownie zassał powietrze po czym
> z głowic zaczęło non-stop kapać. Oryginalnie w tej folii jest chyba
> podciśnienie i bez tego zbiornik beznadziejnie leje atramentem naokoło...
Robi się to tak:
- wpychasz tę (tą...) kulkę do środka
- napełniasz (w zależności od pojemności) _prawie_ do pełna (np. dla 40ml pojemnika
wlewasz 30-38ml)
- _zatykasz_ otwór dołączonym do zestawu (np. InkTec) zaworem (zatyczka gumowa;
    można dostać na giełdzie osobno)
- wsadzasz zbiorniczek w sprytne urządzenie - jest to kawałek plastiku skrajnie
   otaczającego dysze. Po 'podłączeniu' strzykawki należy wytworzyć podciśnienie
  (czyli zasysa się ok. 2cm (dołączoną strzykawką) powietrza). To spowoduje,
   że atrament nie powinien lać. Jeżeli jednak będzie, to najlepiej eksperymentować - odetkać
   zatyczkę, zatkać, wytworzyć trochę większe podciśnienie. Za drugim, trzecim razem można
   nabrać doświadczenia - a ekonomicznie wychodzi się super - mi wychodzi, że za napełnienie
   zwraca mi sie x5 (czyli sporo ...)

--
DooMiniK (bachus)