Atrament do drukarki...

Autor: Stanislaw Czech (scmedia_at_scmedia.prv.pl)
Data: Tue 22 May 2001 - 20:03:42 MET DST

Witajcie,

Wlasnie skonczyl mi sie czarny tusz w drukarce (Lexmark Z31), a poniewaz
musialem na gwalt cos wydrukowac, poszedlem do najblizszego
papiernicznego
i kupilem atrament Pelikana (czarny model 4001). Jestem zaskoczony
jakoscia
wydruku, bo spodziewalem gorszego efektu :) Wszystko byloby pieknie,
gdyby
nie lekkie rozmazywanie sie atramentu pod palcami. Czy mozna dodac cos
do tego
atramentu, aby utrwalic wydruk? Slyszalem, ze moze to byc alkohol
izopropylowy.
Czy ktos wie, gdzie go mozna kupic? :)

Pozdrawiam