Re: CELERON 800 Mhz- Jaka temperatura ???

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 22 May 2001 - 19:29:43 MET DST

"Rafał" <karaskiewicz_at_skrzynka.pl> wrote in message
> Mam pytanie w jakich granicach temperatur powinien chodzić celeron 800 bo
> mnie przy zwykłym coolerze chodzi w granicach 44-45 stopni a przy
> oryginalnym intelowskim 51-53.
> Czy to jest normalne ? czy może mam coś kopnięte ?

w granicach normy ale jak chcesz porpawic to
przesmnaruja pasta ale nie zagrubo sprawdz czy radiator dobrze
przylega do jadra procka poupinaj kable i paski tak by byl jak
najlapszy obiehg powitrza w obudowie szczegulnie wokolo radiatora

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
http://members.nbci.com/biohazard1/
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!