Re: plyta z raid-em

Autor: Luka Vandergaart (nospam.vandergaart_at_pf.plinvalid)
Data: Tue 22 May 2001 - 16:10:50 MET DST

-~**~- <da whatever>

> Zalety /wg mnie/: Płyta przyszłościowa, chipset wolny od błędów VIA,

Absolutnie - najczesciej producenci stosuja mostek polnocny AMD761 a
mostek poludniowy wlasnie VIA - najczesciej 686B wlasnie z tym bledem :)
Chyba, ze chcesz kupic cos na ALi - ale wedlug mnie to nie ma sensu bo
plyta jest wolniejsza od istniejacych rozwiazan na VIA.

> wydajna pamięć.

Roznica miedzy najszybszym z ukladow - AMD760 a VIA KT133A wynosi kilka
procent - ja bym kupil KT133A + 256 MB RAM zamiast AMD760 + 128MB DDR.

> Komputer ma służyć kilka lat, więc w przyszłości łatwiejsze będą
> modernizacje, bo DDR-y będą pewnie tanieć, a SDramy...

Za kilka lat (tak powyzej 2) to i tak bedzie sie nadawalo do
przepisywania tekstu lub pogrania w starocie. Cokolwiek bys nie kupil
dodam.

Pozdro

--
"...Oh the sisters of mercy - they are not departed or gone.
They were waiting for me when I thought that I just can't go on..."