Re: Chce zlozyc komputer

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_poland.com)
Data: Tue 22 May 2001 - 15:40:50 MET DST

> To ta Celecina mi sie z Koza pobodzie? ;((((

win me nie umie korzystac z 2 prockow, celki 2 nie potrafia dzialc w
systemach wielo procesorowych, athlon (duron) rules !

> Jak do wsi po sznurkach dojdzie SDI to sprzedam butelki... i poczciwego
> Zyxel Omni to i w sieci pogram:))

jak dojdzie :))))))))))))))))))

> Athlon o tej samej czes. jest znacznie tanszy od PIII. Zadnych innych
> przeciwskazan?
> Wazne, i ciekawe wskazowki; prosze o jeszcze!

tanszy i w wiekszosci mu dokopie :)

wazne:

-zasilacz 250-300W (dobry)
- dobre chlodzenie athlona np:
http://www.allegro.pl/showitem.php?item=1210622 (mam taki i jest miodzio,
nie kupuj orbow dla athlona )
- dobra plyta: asus, abit, msi to athlona z serii AXIA (wypisane na rdzeniu
procka) 1gh pokrecisz na 1,4 GHZ przy ciut szczescia :)
- pamieci - jakeis lepsze PC133 (siemens itp)