|||||||| Translator ?? - jak uruchomić pod Win2000 ||||||||

Autor: Mcmarti (mcmarti_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 22 May 2001 - 15:07:45 MET DST

Mam pytanie do użytkowników programu INTERNET TRANSLATOR... i programistów
... o ile takowi tu w tej chwili są i mają chwilkę...

...mianowicie program napisany jest w Microsoft Visual C++ i po uruchomieniu
pojawia się nasępujący komunikat:

    ----------------------------------------------------------|
    | Microsoft Visual C++ Runtime Library |
    |--------------------------------------------------------- |

    | Runtime Error !

    | Program: C:\Program Files\Internet Translator\it.exe |

    | abnormal program termination |
    | _____

    | | OK |

    | ---------------------------------------------------------|

Wiem, że z Turbo Pascalem bywały podobne problemy gdy pojawiły się szybsze
komputery z procesorami Pentium II i programy aby zaczęły działać należało
rekompilować (specjalnym programem) ... co czyniłem i było OK. Jednak
pierwszy raz spodkałem ten problem w aplikacji w Visual C++ uruchamianej pod
Win2000.

Jak uruchomić ten translator pod Win2000 ?

Wielkie dzięki za odpowiedź

Marcin vel @lf@
mcmarti_at_box43.gnet.pl

--
Chcialbys zarobic lub "dorobic" naprawde dobre pieniadze?
Otrzymasz do 300zl za kazda firme ktora wprowadzisz do Centrum e-biznesu