Re: Re:... -= Nowa wersja player'a: XVid;-) v.1.3 =-

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Tue 22 May 2001 - 13:26:12 MET DST

> looknij, pliz na stronę, bo nie chce mi się przepisywać, a poza tym
mam

Cześć.
Nadal nie ma możliwości automatycznego startu odtwarzania filmu.
Nadal nie zapamiętuje ustawień wyświetlaczy (np. czas do końca filmu).
Nie ma ustawienia oryginalnego rozmiaru filmu (np. jednym
kliknięciem).
No i został ten błąd utrudniający schowanie odtwarzacza za innym
oknem.
Może to nie takie ważne, bo przecież nikt nie będzie robił obliczeń
w excelu podczas oglądania filmu, ale ...

Pozdrawienia
Wonder