Re: NVIDI'e są wadliwe ?

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Tue 22 May 2001 - 13:04:38 MET DST

G450DH -
doświadczenia ?

Jak najbardziej ;)

> A próbowałeś może różnych wersji sterowników? Od nich baaaaardzo
> dużo zależy....

Faktycznie, sterowniki to podstawa. Im więcej bajerów w sterownikach,
tym gorzej to działa. Do chipów Nvidii to tylko czyste detonatory,
i to najlepiej WHQL. No i koniecznie usunąć ślady po wszystkim co
było wcześniej zainstalowane dla karty graficznej. Nawet (a właściwie
szczególnie) wtedy gdy było to do innej karty.

Wonder